Dette er Haugerud G2001

Fra januar til april 2015 trener G2001-laget nå fram mot en ny sesong. Vi har ny og dyktig trener, Ibrar Ahmad, og vi har flere spennende aktiviteter på planen for vinteren: Futsal-cup i januar, helgetur med treningsleir, futsaltrening inne. Vi har plass til noen flere spillere!

Ibrar legger fram sin plan 600p.jpg
 llemeddiplom600p.jpg
 Lagbilde 2014 mot VIF 21 sept - 600p.jpg
 Slitneoggodtfornyde600p.jpg.jpg
 I forsvar 600p.jpg

Det er vintersesong for G2001-laget. Vi har trent lett de siste ukene fram mot jul 2014, også for at vår nye trener Ibrar Ahmad skal bli kjent med spillerne. Fra januar 2015 kjører vi på med trening for fullt, og da skal Ibrar gjennomføre treningsopplegget han har presentert for gutta. Det øverste bildet til høyre viser fra spillermøtet der Ibrar la fram planene sine.

Vi er for øyeblikket rundt 14 spillere, så vi har plass til noen flere. Ta kontakt. Vi bør være rundt 17-18 spillere før vi starter sesongen, siden det alltid er noen som er forhindret på kampdagene. Alle får spilletid hos oss. De som møter opp fast på trening, og som viser rett innstilling, får belønning i form av spilletid i kampene.

Her kan du se hva Ibrar planlegger, og her kan du lese mer om hvem Ibrar er.

I menyen til venstre kan du se omtale og bilder fra alle kampene som G2001-laget spilte i 2014-sesongen. Det gikk riktig så bra! Elleve seire og én uavgjort ga til sammen 34 poeng og en suveren seier i avdelingen vår. Til høyre ser du også noen bilder fra 2014-sesongen.

Her kan du klikke for å se slutt-tabellen for Haugerud G2001 i 2014; Gutter 13 år, 3. divisjon, avdeling 2.

Treningstider

Treningene foregår på Haugerudbanen hele vinteren, fra 5. januar og fram til påske:

Mandager kl 19.00 – 20.30

Torsdager kl 19.00 – 20.30

I tillegg har vi noen timer med futsal-trening inne i Haugerudhallen på søndagskveldene. Dette får spillerne beskjed om fra gang til gang. Vær oppmerksom på at det kan bli endringer på noen av treningene. På treningene skal alle ha med egen fotball, fotballsko, leggskinner, drikkeflaske og klær som passer til været.

Trener:

Ibrar Ahmad, e-post ibrarahmad81@hotmail.com og mobil 971 05 585

Lagleder:

Dag Endal, e-post dagend@online.no og mobil 911 84 388

Ta kontakt med oss om du vil vite mer om laget eller er interessert i å spille og trene med oss.