Hjemmekamp mot VIF: Veldig jevnt, men vi klarte det!

Det ble en veldig jevn kamp da Vålerenga spilte mot G2001-laget vårt mandag kveld på Haugerudbanen. Men resultatet gikk til slutt i vår favør denne gangen, også; 5-4.

Vålerenga og Haugerud har knivet om lederplassen i avdelingen vår, og før kampen mandag lå vi likt med 15 poeng. Nå har Haugerud 18 poeng, Vålerenga har 15, og Grei på tredjeplass har 9 poeng.

Her er tabellen.

Det så i starten ut til at det skulle bil en grei seier også over Vålerenga, da stillingen sto 4-1 til Haugerud ved pause. Men så enkelt det ble det ikke likevel. Vålerenga kjempet og spilte bra, våre gutter mistet litt taket på spillet, og dermed ble det så jevnt som det kunne bli til slutt. Hjemmeseier, men så knepent som det bare går an. Fem mål til hjemmelaget og fire til gjestene fra Vålerenga.

Takk for en fin fight til VIF-gutta. Det er slike jevne kamper vi lærer mest av.

Denne gangen spilte disse for G2001: Eze, Håkon, Jeton, Siem, Arvind, Mohammed, Emir, Amir, Ibrahim, Florian, Berhan, Said og Hamad. Målscorere ble Ibrahim (3), Amir og Emir.