Priser og medlemskap

Alle kan bli medlem i Haugerud sjakkforening; barn, ungdom og voksne. Man melder seg inn skriftlig ved å levere inn innmeldingsblanketten på en av aktivitetene våre.

To barn holder sjakkutstyr - 600p.jpgHva koster det?

Vi satser på å tilby gode sjakkaktiviteter til en rimelig pris. Vi har lav kontingent og søskenrabatt, som gjør det mulig for alle å kunne delta, også om man er flere søsken fra samme familie.

Kontingenten er kr. 550 pr. kalenderår. Søskenrabatt: Hvis man er flere søsken fra samme familie, betaler man kr. 300 for søsken nr. 2 og 3 og 4 og så videre. Kontingenten gjør at man kan delta på alle vanlige aktiviteter i klubben (klubbkveldene) og få opplæring av meget dyktige instruktører. På noen “ekstra-aktiviteter” kan det bli egen deltakeravgift, men disse avgiftene vil vi også holde lave.

Hvordan bli medlem?

Ta kontakt med oss på haugerudsjakk@gmail.com