Hip hop

Hip hop-kurs vår 2024

Hip hop 7-9 år (åpent nivå)
På dette kurset lærer barna det grunnleggende innenfor hip hop og det er et stort fokus på danseglede. Nivået er åpent. Det vil si at det passer både for dem som aldri har danset før og de med litt erfaring. Dansen er moro og det er enkelt å henge med. Passer både gutter og jenter.
Foreldre/foresatte venter utenfor mens barna danser, siden dette gir mest ro for barn og instruktører. Det betyr at barna må være såpass «modne» at de kan delta selv om foreldrene ikke er i samme rom.
Oppstart: tirsdag 16. januar kl. 17.00-17.45
Sted: Dansesal i Haugerudhallen
Varighet: Tirsdager til og med 30. april (ingen timer i vinterferie/påske)
Pris: kr 800 + kr 300 (kr 300 = årlige medlemskontingenten), som betales per Vipps ved påmelding
Instruktør: Gard (klikk for mer info om han)
Klikk her for påmelding – fullt, venteliste

Hip hop 10-12 år (åpent nivå)
På dette kurset lærer barna det grunnleggende innenfor hip hop. Til forskjell fra det yngre partiet er det litt mer fokus på koreografi. Nivået er åpent. Det vil si at det passer både for dem som aldri har danset før og de med litt erfaring. Dansen er moro og enkel å henge med. Passer både gutter og jenter. Foreldre/foresatte venter utenfor mens barna danser, siden dette gir mest ro for barn og instruktører.
Oppstart: tirsdag 16. januar kl. 17.45-18.30
Sted: Dansesal i Haugerudhallen
Varighet: Tirsdager til og med 30. april (ingen timer i vinterferie/påske)
Klikk her for påmelding

Hip hop ungdom/voksne (åpent nivå)
Denne timen er bygd opp av både teknikk, som bouncing og grooves, og koreografi. Klassen passer både for deg som har litt danseerfaring eller aldri har danset før. Vi oppfordrer alle voksne til å prøve hvis hip hop høres gøy ut!
Oppstart: tirsdag 16. januar kl. 18.30-19.30
Sted: Dansesal i Haugerudhallen
Varighet: Tirsdager til og med 30. april (i vinterferien 20. februar: gratis-time i “housedance workout”) Ingen timer i påsken.
Klikk her for påmelding.
Vi tar forbehold om endringer. Begrenset antall plasser.
Kun påmeldte deltagere med betalt avgift kan bli med å danse. Påmelding gjelder kun via nettsidene under hver gren. Spørsmål om dansekursene kan rettes til dans@haugerudif.no eller til Laila Svendsen på mobil 93 48 46 60.