2000-laget: Fotballmoro i hallen den 2. januar 2016

G2000-laget inviterer til FOTBALLMORO FOR HELE FAMILIEN I HALLEN lørdag 2. januar kl. 12.00

2016 skal bli et bra år for 2000-laget. Derfor starter vi tidlig, på årets andre dag!

Vi inviterer spillere og alle familier til nyttårsmoro i Haugerudhallen.  Vi starter kl. 12.00. Da blir det informasjon om opplegget.

Kl 12.15 starter gutta med turneringen i futsal. Vi deler inn i mange jevngode lag som spiller mot hverandre. Ta med innesko, lett tøy (blå shorts) og leggskinner.

Mens  gutta starter å spille, samles foreldrene til et kort informasjonsmøte om 2016-sesongen. Blant skal vi fortelle mer om treningsleiren vi skal på i Gøteborg i påska.

Foreldre kan også delta i turneringen med futsal-lag og spille mot gutta etter foreldremøtet. Ta med joggesko og lett innetøy.

Kiosken blir åpen med salg av kaffe, brus, vafler, kaker og pølser. De som ikke spiller, er tilskuere og heia-gjeng og har mulighet for en hyggelig prat.

Kl. 15.00 blir det familieturnering. Alle, både barn, ungdom og voksne, deltar. Vi deler inn i lag på tvers av alder og familier. Lagene skal løse morsomme og enkle oppgaver på best mulig måte.

Klokka 16 blir det avslutning med premieutdeling for både futsal og familieturneringen!

Inngangspenger på kr. 50 pr. person, uansett alder, går til finansiering av treningsleiren i Gøteborg.