Bli med Haugerud på dugnad!

Haugerud IF har i samarbeid med EIK-gruppen fått et svært lukrativt tilbud om dugnader som kan gi idrettsgruppene våre kjærkomne midler til klubbkassene! Alle pengene vi samler inn går direkte ut til idrettsgruppene basert på hvor mange hver idrettsgruppe stiller med.

Klubben har fått en veldig stor dugnad i fanget som vi trenger folk til! Dugnaden omhandler opprigg og nedrigg av Bislett Stadion i forbindelse med 17.mai feiring. Det skal rigges scene, matboder, benker, bord og lignende til en stor 17.mai feiring på Bislett Stadion.

Oppdragsgiver er EIK-gruppen. EIK driver flere servering og event arrangementer i Oslo, og de er nå på leting etter en fast dugnadspartner til sine arrangementer. Her har vi en gyllen mulighet til å knytte oss til en partner som vil tilby sine dugnadsjobber direkte til oss gjennom året. Vi er allerede i samtaler om en dugnad også i august som også vil være svært inntektsbringende for klubben.

Dugnaden nå i mai vil bringe omtrent 140 000 kroner til klubben om vi klarer å dekke nok folk til alle dagene, og vi får muligheten til å få en fast avtale med EIK om dugnadsjobber.

Hovedstyret skal ikke ha noe av overskuddet, men ønsker at dette kan være en mulighet for alle idrettsgrupper til å spe på klubbkassa. Pengene vil derfor bli fordelt utover basert på hvor mange folk hver idrettsgruppe klarer å stille med på de ulike dagene.

Da denne muligheten kom brått på oss, har vi enda ikke regnet ut en fordelingsnøkkel ut til idrettsgruppene. Det viktigste nå er å skaffe nok folk på kort varsel, men vi skal lage en fordeling som er 100% rettferdig, og som gjør det attraktivt for alle gruppene.

Det er allikevel slik at 17.mai er den mest inntektsbringende dagen, og derfor vil den telle mer enn de andre dagene.

Dagene det gjelder er:

13. mai: Opprigg på Bislett stadion fra kl. 15-20. Vi trenger 16 personer.
14. mai: Opprigg på Bislett stadion fra kl. 15-20. Vi trenger 16 personer.
15. mai: Opprigg på Bislett stadion fra kl. 15-20. Vi trenger 16 personer.
16. mai: Opprigg på Bislett stadion fra kl. 15-20. Vi trenger 16 personer.
17. mai: Vertsjobb fra kl. 9-19. Vi trenger 46 personer.
18. mai: Nedrigg på Bislett stadion fra kl. 10-18. Vi trenger 16 personer.
Denne dugnaden kom brått på da EIK ønsket å satse på idrettslag foran russegrupper, og da er dette en gyllen mulighet for klubben å faktisk få denne type dugnader på fast basis.

Svarfrist er allerede torsdag 24.04.24. NB: Du må være 16 år for å kunne delta!

Om du vil hjelpe klubben eller en av idrettsgruppene med dugnadshjelp kan du melde deg på ved å klikke her