Bli medlem

Velkommen som medlem i Haugerud IF. Medlem blir du ved å fylle inn skjemaet nedenfor og trykke på "Send inn". Skriv hvilken idrett/aktivitet du vil delta på. Du får krav på medlemskontingent og evt. treningsavgift. Du blir stående som medlem til du melder deg ut skriftlig til klubben: daglig@haugerudif.no

Innmelding Haugerud IF

• Jeg vil bli medlem i Haugerud Idrettsforening. Medlemskapet gjelder til det sies opp skriftlig, og det kommer kontingentkrav på starten av hvert år. Feltene som er merket med stjerne (*), MÅ fylles inn. Fyll gjerne inn alle felter. Det gjør det lettere for oss å kunne informere medlemmer og foresatte. Voksne medlemmer over 18 år kan skrive X i feltene for foresatte. Vil du bli støttemedlem, betaler du 300 kroner i året i kontingent. Kryss av for "Støttemedlem" i skjemaet. Vil du bli aktiv i en av gruppene våre, krysser du av for "Aktivt medlem" i skjemaet og skriver hvilken idrett du ønsker å høre til. Jeg bekrefter at opplysningene som jeg oppgir her, kan registreres i klubbens og idrettens registre.
  • Haugerud IF er helt avhengig av frivillig innsats for å kunne gi et idrettstilbud. Og vi trenger alltid flere hender til å hjelpe oss, særlig nå som vi vokser raskt. Hva kan du bidra med? Her kan du se hvilke oppgaver som klubben har: https://haugerudif.no/den-storste-menyen/ (lim inn adressen i nettleseren)
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.