Bli støttemedlem i Haugerud IF!

Den enkleste måten å støtte Haugerud IF på, er å bli støttemedlem. Klubben får flere medlemmer og økte kontingentinntekter. Du markerer at du står bak idrettslaget ditt i nærmiljøet her på Haugerud/Trosterud.

Haugerud IF åpner nå opp for å ta inn støttemedlemmer. Dette er noe for deg som vil støtte klubben økonomisk og moralsk, uten å være aktiv utøver eller være med i en av gruppene i klubben. Det koster 300 kroner i året. Nå er det veldig enkelt å registrere seg, og du har flere muligheter:

Vipps: Send 300 kroner med Vipps. Søk opp “Haugerud IF Medlemskap” i Vipps-app’en. Skriv navn, fødselsdato og mobilnummer i meldingsfeltet. Trykk “Neste” og “Send”.

Sms: Send sms med følgende tekst “Haugerud” til 2090. Da får vi ditt navn og kontaktopplysninger, og kontingenten blir belastet din mobilregning.

Her på hjemmesidene: Klikk på denne lenken, fyll ut skjemaet og trykk “Send”. Da får du krav på kontingenten på e-post etterpå.

Du kan lese mer om klubben, aktivitetene og anleggene våre her på hjemmesidene.