Dette er Haugeruds G2000-lag

Vi går inn i vintersesongen med godt over 30 spillere på G2000-laget. Laget er sammensatt av 2000- og 2001-spillere. En fin gjeng som holder sammen også når vi får noen baklengsmål og tap. For å få bedre treninger har vi delt inn spillerne i to grupper; 1. laget og 2. laget, men det skal ikke være noen skarpe skiller mellom de to gruppene.

Til våren skal vi melde på to lag til spill i 16-årsklassen; ett i 2. divisjon og ett i 3. divisjon. Målet vårt er at 1. laget skal komme blant den øverste halvdelen i 2. divisjon og at 2. laget skal vinne minst en tredel av kampene sine. Men det viktigste for oss: Alle skal få spille, alle skal ha utvikling som fotballspillere, og vi skal ha mye fotballmoro.

Her er en presentasjon av mål og planer for laget det kommende året.

Vi har plass til flere spillere fra 2000- og 2001-årgangene.

Vi er seks voksne i støtteapparatet rundt G200-laget; trenerne Martin Keul, Frank Vee og Arvid Evenrud og laglederne Eva Theodorsen, Bente Leirvik og Dag Endal. Les mer her.

Vi har mange planer for 2000-gutta for vinteren 2015-2016, både når det gjelder trening, treningskamper, turneringer og sosiale aktiviteter.

Du kan se aktivitetskalenderen vår her.

Ta kontakt med en av laglederne; se menyen til venstre.