Endelig kan vi tilby tenniskurs – for alle aldersgrupper

Det er lenge siden Haugerud IF har kunnet tilby tenniskurs. Denne sommeren gjør vi det - endelig. Fem kurs for ulike aldersgrupper. Alle kursene er gratis og foregår på grusbanene bak Haugerud IFs klubbhus. De to første ukene i skoleferien. Instruktør blir Henrik Huus (bildet).

Bli med på tenniskurs med Haugerudgutten Henrik Huus!Det er hyggelig å kunne si at en det er en “gammel” Haugerudgutt som kommer tilbake til klubben som tennisinstruktør, nemlig Henrik Huus. Han var aktiv i fotball, håndball og tennis i barne- og ungdomsårene i HIF. Trenerkarrieren startet samtidig som Henrik gikk idrettslinje på videregående skole. I dag jobber han som hovedtrener hos våre gode naboer i Furuset Tennis. – Min største interesse er ferdighetsutvikling og motorikk hos barn, sier Henrik.

Henrik skal kjøre til sammen fem nybegynnerkurs  for fire aldersgrupper. To av kursene er for de yngste. Hvert kurs går over tre kvelder i løpet av samme uke; én time hver kveld. Siden det er plass til bare 12 deltakere pr. kurs, er det påmelding. De første som melder seg, får plass.

Påmelding sendes på e-post til dag.endal@gmail.com innen 16. juni. Oppgi navn, alder, mobilnummer og e-postadresse og hvilket kurs man vil delta på. Kursene er:

22., 23. og 24. juni kl. 17.00: Barn 6 – 12 år. (Start kl. 18 den 23.06)

22., 23. og 24. juni kl. 18.00: Ungdom 13-18 år. (Start kl. 19 den 23.06.)

29. juni og 2. og 3. juli 17.00: Barn 6 – 12 år.

29. juni og 2. og 3. juli 18.00: Voksne nybegynnere.

29. juni og 2. og 3. juli 19.00: Unge voksne

Alle kursene er gratis. Deltakerne får låne det de trenger av utstyr. Ta på lett treningstøy for utebruk. Oppmøte 15 minutter før kursstart. Tennisbanene ligger ved HIFs klubbhus bak ungdomsskolen.