Feiring av Tores 80 års dag

Mandag 8 feb ble badmintongruppas og hele Haugerud IF sin grand old man Tore Granerud feiret i Haugerudhallen og på klubbhuset

Festen startet 10 minutter før treningen var slutt på mandag. Congratulations med Cliff Richard ble satt på og alle i hallen klappet i takt med musikken og stilte seg rundt Tore og gratulerte. Carina Bredesen fra Lokalavisen Groruddalen var også til stede og intervjuet jubilanten.

0483.jpg

Festen fortsatte på klubbhuset med god kioskmat fra Haugerudhallen, pølser, kaker, brus og og kaffe. Det var ganske fullt med en god blanding av yngre og eldre spillere. Alle lagserielagene var godt representert. Etterhvert ble det taler og gaveoverrekkelser. Knut Sælid, formann i Haugerud IF, var tilstede og holdt en fin tale og overrakte en stor blomsteroppsats fra hovedforeningen. Germain hadde laget et flott bursdagskort med bilder fra siste kretsmesterskap. Alle til stede signerte på kortet. Det ble overrakt sammen med en ny og fin Haugeruddrakt.

Se også artikkel i lokalavisen.

Alt ialt, en hyggelig feiring for en stor idrettsildsjel. Se ellers flere bilder i Bildegalleriet under Tore80aar.