God badmintonstemning på Haugerud IF dagen

Badminton var en populær aktivitet på Haugeruddagen, hvor de fleste av klubbens grupper viste seg fram. I hallen ble det spilt badminton på 4 baner nesten hele tiden, det var musikk og visning av videoer fra topp badmintonmesterskap. :)

Fire av klubbens unge spillere, Elisa, Divya, Arnab og Lars Eirik stilte som instruktører sammen med trener Rune. Det kom jevnlig barn og foreldre innom for å prøve spillet og for å prate med gruppa. Hovedforeningen hadde sørget for masse vann og frukt til alle spillere , noe som kom godt med utover dagen. Mange fat med oppskåren frukt gikk ned på høykant.

Vi håper at dette gav mersmak for mange av de besøkende og at de kommer tilbake til høsten for å prøve mer når treningen starter.