Handledag med Adidas og XXL torsdag 19. oktober!

Den 19. oktober kommer XXL og Adidas til Haugerud. De har med hele HIF-kolleksjonen slik at du kan se på utvalget, prøve størrelser, registrere deg som kunde og bestille HIF-utstyr. Flere gode tilbudspriser!

Haugerud IF har en avtale med Adidas og XXL på Alnabru om levering av sportsutstyr, både til lagene våre, spillerne og deres familirn – og til andre supportere som vil profilere Haugerud IF med å gå med HIF-klær.

Flott utstyr, god kvalitet, – og Adidas er en populær merkevare for sportsklær. Du registrerer deg som HIF-kunde hos XXL og få tilgang til hele sortimentet i nettbutikken. Der kan du bestille til gunstige HIF-priser, samtidig som litt av det du kjøper for, går tilbake til Haugerud IF som tilskudd. Dette gjelder også for andre varer som du kjøper på XXL! Vinn-vinn for både klubb og medlemmer.

Her er lenke til HIFs nettbutikk hos XXL.

Den 19. oktober blir det handledag i Haugerudhallen. Kl. 16-20, åpent for alle interesserte. Der kan du få hjelp til å registrere deg som HIF-kunde hos XXL, samtidig som du kan se på de ulike klærne, prøve størrelser og legge inn bestillinger. Da får du utstyret levert på døra to-tre dager senere.  Eller du kan hente det i butikken på Alnabru.

Fra 19. oktober og ei uke framover er det dessuten spesialpris på tre populære produkter: HIF treningsdress (samlet eller bokse/jakke), treningstrøye og HIF-ryggsekk. Basketklubben Haugerud Hawks har en egen kolleksjon med Hawks-profil.