Haugerud største klubb på Asker ferske fjes

Haugerud var klubben med flest påmeldte deltakere til Asker ferske fjes søndag 14/2 2016. I tillegg til mer erfarne spillere så var mange som spilte en av sine første turneringer. Det ble mange kamper og Haugerudspillerne viste stor innsats hele tiden. Her er Leonard Holmboe til høyre med førstepremien i HSU13B sammen med motstander i finalen Oscar Dahl Franck fra Vestre Aker.

Følgende haugerudspillere deltok. Gøy å se at mange av de ganske ferske spillerne greidde seg godt mot spillere fra andre klubber. Det viser at man har kommet godt igang med treningen. Resultatene finner man her.

• Aleksandrs Jakovlevs (HS)
  • Armand Bruun (HS)
  • Bo Johannes Halvfstad (HS)
  • Edvard Berdal Eek (HS)
  • Emilie Lie Cook (DS)
  • Felix Bjerke (HS)
  • Karianne Zhang (DS)
  • Kasper Lie Cook (HS)
  • Lavrans M. Husebø (HS)
  • Leonard V. Holmboe (HS)
  • Mari Blakstad (DS)
  • Mathias Ji Hong (HS)
  • Savia Aamodt (DS)
  • Sofie Aamodt (DS)
  • Therese Nguyen (DS)
  • Victoria Zhang (DS)
  • Yasmin Abdi (DS)

Haugerud var også blant de største klubben på nybegynnerturneringen Follosmashen i slutten av januar og hadde også deltakere i Slagen i begynnelsen av februar.