Løping

En gruppe ildsjeler som liker å løpe, har tatt initiativ til en løpegruppe i Haugerud IF, blant annet Sohaila og Bjørn på bildet her. Nå inviterer de andre løpelystne til å bli med!

Løping er i utgangspunktet en individuell aktivitet. Enhver står fritt til å løpe når man vil, hvor man vil og så langt man vil. Men løping kan også være en fellesaktivitet. Det er hyggelig å løpe sammen. Men får «drahjelp» ved å løpe sammen med andre. Det er lettere å komme seg opp av sofaen og få på seg trimtøyet når man er flere som har avtalt å løpe. Og kanskje vi etter hvert kan få se deltakere i HIF-klær i mosjonsløp eller konkurranser…

Den nye løpegruppa vil bruke Facebook som kanal for å informere om aktiviteter, avtale løpeturer og evt. delta felles i offisielle løp.

Bli medlem i Facebookgruppa, klikk her.

Aktivitetene i løpegruppa kan både være faste treningstider og avtaler som gjøres fra gang til gang. Lengde og hastighet tilpasses deltakerne. Man kan gjerne trene sammen om man har ulikt kondisjons- og ambisjonsnivå hvis man bare legger opp aktiviteten deretter.

Vi inviterer til å bli registrert medlem i Haugerud IF Løping. Du bruker skjemaet her.

Medlemskap i Haugerud IF koster kr. 300 pr. kalenderår. Det kommer faktura etter at innmelding er registrert.

De ti første nye, registrerte løpemedlemmene får en treningsgensereller -jakke med HIF-logo på bryst og rygg, verdt over 400 kroner. Jakkene vises på bildet over.

Kontaktpersoner for løpegruppa:

Bjørn Serkved, mobil 968 26 864