Klubbhuset

Vi er glade for å annonsere at vi nå leier ut klubbhuset igjen som vanlig til fester og arrangementer i helgene.

Bestillinger kan tas på vanlig måte: Kontakt Yvonne Bestle på sms for leie i helgene, mobil 473 26 471.

Klubbhuset til Haugerud IF er mye brukt til fester, møter og kurs. Huset er til disposisjon for både beboere i nærmiljøet og for klubbens egne grupper og lag. I helgene er huset ofte leid ut til konfirmasjon, bursdager, bryllupsfester og andre festligheter, så vær tidlig ute med å bestille.

Vi har to lokaler til utleie; det store fest- og møtelokalet i 1. etasje som inkluderer stort kjøkken og toaletter og det mindre møterommet i kjelleren.

Her kan du bestille lokaler på klubbhuset.

Leieprisene ligger godt an sammenlignet med mange andre lokaler, og festlokalet i 1. etasje egner seg godt for arrangementer opp til cirka 50 personer.

Vi har et elektronisk låsesystem slik at man bruker koder som blir tilsendt for å åpne døra på det bestilte tidspunktet. Veldig enkelt både for leietakere og for oss.

Klubbhuset er det hvite, lave huset som ligger oppenfor asfaltbanene, rett ved tennisbanene, med utsikt utover kunstgressbanen. Adressen er Dr. Dedichens vei 23. Klubbhuset har et hyggelig grillområde ute, og det er plass til parkering for 12-15 biler på plassen foran huset. Det er rampe til inngangen i 1. etasje, men til kjelleren kommer man bare ned ei litt bratt trapp.

I menyen til høyre skal du finne all informasjon du trenger om bruk og leie av klubbhuset.