Lagserie sesongen 2012-13

Haugerud satser mye på lagspill. Det finnes lag på alle nivåer og lagspill er et fint mål for treningen. Gjennom lagspill så er det lettere å bli kjent med flere spillere i klubben, få råd og vink til forbedringer av eget spill og møte spillere fra andre klubber.

For klubben er deltakelse i lagspill det viktigste grunnlag for å  få tildelt treningstimer i kommunale haller. Uten lag i serien får vi få timer tildelt og det går igjen utover det tilbudet vi kan tilby medlemmene.

Målsetningen er å ha med lag i alle divisjoner for voksne, fra elite og ned til 4. divisjon. For aldersbestemte klasser håper vi på to lag i U15 og et lag i U13.

De aktuelle helgene for lagspill er 29-30/9, 3-4/11, 15-16/12, 9-10/2, 2-3/3, 6-7/4. Et gitt lag vil spille på noen av disse dagene. Hvilke får vi vite når årets serie er satt opp innen ca 15. september.

Er du nyskjerrig og vil vite mer om dette eller gjerne vil spille – kontakt Tore Granerud, Terje Fjelldal (aldersbestemt) eller Øystein Wiborg på trening eller via mail/tlf. Kontaktinfo finnes under menyen “Styret”.