Lagseriene igang igjen

Sist helg så var lagserien igang igjen med nest siste runde. Alle våre 4 lag var i aksjon.

U15-1 laget vant begge sine kamper mot kombinasjonslagene Bygdø/Bygdø Monolitten og Nøtterøy/Sandefjord og ligger på 2 plass. I siste runde 20 mars blir det finale mot Frogner. Det er stor sansynlighet for at laget får bli med i landsfinalen senere i vår.

1. divisjonslaget fikk full pott etter to seire. Frogner ble slått 7-3 og mot BMIL ble det seier på WO.

U15-2 laget kjempet godt mot Sandefjord og Rykking. Sandefjord ble for gode og det ble tap etter mange jevne kamper. Mot Rykkin ble det seier, også det etter mange jevne kamper.

3 divisjonslaget spilte også to jevne kamper mot Rykkin og Ullevål. Mot ledende Ullevål ble det tap 8-2, men til gjengjeld slo vi Rykkin 7-3.

Se her for komplette resultater.