Vi har et nytt system for bestilling av rom på Haugerud IFs klubbhus. Man ser hva som er ledig på kalenderen og sender en forespørsel til Yvonne som administrerer utleie til eksterne.
De som ønsker å bruke lokalene i klubbhuset, kan gå inn i kalenderen og finne hva som er ledig, både for det store møterommet med kjøkken i 1. etasje og det mindre møterommet i kjelleren. Bestillingen blir sjekket av Mona Hegglund eller Dag Endal fra klubben, og så får bestilleren automatisk svar på sms og e-post.
Her er kalenderen som viser når huset er ledig og opptatt.
Pass på å få koden til ytterdøra før dere kommer og skal sette i stand. Med denne koden låser man seg inn på klubbhuset. Med andre ord; ikke lengre behov for å organisere henting og levering av nøkler. Dette er en fin besparelse for alle parter.
Utleie i helgene, da det som oftest er snakk om betaling av leie, foregår på samme måte som før: Kontakt Yvonne Bestle på 473 26 471. Når avtale er gjort med Yvonne, legger hun inn bestillingen i kalenderen. Det er vanlig at eksterne leietakere møtes Yvonne på klubbhuset, ser på lokalene og utstyret og signerer leiekontrakt.
Leieprisen for klubbhuset skal nå betales til Vipps 108696 etter avtale med Yvonne.
Mer informasjon om klubbhuset og leie av lokaler finner du her.