Nytt system for bestilling av rom på klubbhuset

Vi har fått installert nytt, elektronisk låsesystem på klubbhuset, takket være støtte fra Bydel Alna. Nå blir det enklere å bestille rom for lag og grupper som skal ha møter, fester osv. på klubbhuset, og vi slipper alt det praktiske rundt henting og levering av nøkler.

Bydel Alna støtter frivilligheten på mange ulike måter. Blant vil bydelen bidra til økt bruk av foreningslokalene her i området. Derfor har bydelen samarbeidet med Haugerud IF om installering av nytt booking- og låsesystem på klubbhuset vårt. Systemet er først blitt prøvekjørt på Lindeberglokalet, og nå er det også klart på vårt klubbhus.

De som ønsker å bruke lokalene i klubbhuset på dagtid, kan nå selv gå rett inn i kalenderen og legge inn bestillinger, både på det store møterommet med kjøkken i 1. etasje og det mindre møterommet i kjelleren. Bestillingen blir sjekket av Mona Hegglund eller Dag Endal fra klubben, og så får bestilleren automatisk svar på sms og e-post.

Her er kalenderen som viser når huset er ledig og opptatt.

Ett døgn før arrangementet starter, kommer det en kode på sms til den som har bestilt. Med denne koden låser man seg inn på klubbhuset. Med andre ord; ikke lengre behov for å organisere henting og levering av nøkler. Dette er en fin besparelse for alle parter. Bestiller man rom senere enn 24 timer før, kommer koden på sms umiddelbart etter at bestillingen er godkjent.

Utleie i helgene, da det som oftest er snakk om betaling av leie, foregår på samme måte som før: Kontakt Mona Hegglund på sms 959 20 047. Sjekk gjerne kalenderen på forhånd for å se om lokalene er ledige på tidspunktet du vil bestille. Når avtale er gjort med Mona, legger hun inn bestillingen i kalenderen og gjør avtale om låsing.

Leieprisen for klubbhuset skal nå betales til Vipps 108696 etter avtale med Mona.

Mer informasjon om klubbhuset og leie av lokaler finner du her.