Priser for å leie

Her er prisene for å leie klubbhuset til aktiviteter utenom klubben, samt til klubbens egne aktiviteter. Leieprisen for klubbhuset skal nå betales til Vipps 108696 etter avtale med Mona.

Konfirmasjon

Det store rommet i 1. etasje og kjøkkenet

Timesleie i uka (mandag til torsdag): Kr. 300 pr. time (Tillegg på 700 kr for vask)

Døgnleie i uka (mandag til torsdag): Kr. 1.800 pr. døgn (Tillegg på 700 kr for vask)

Leie i helg/helligdag (Alle priser er inkludert vask)

Døgnleie i helga eller på helligdager/røde dager Fredag til lørdag eller lørdag til søndag (ett døgn) – Kr. 4.700

Stort og nytt kjøkken

Hel helg (fredag til søndag) eller to helligdager: Kr. 6.200

Nyttårsaften: Dobbel leie av prisene ovenfor.

Haugerud IF sine medlemmer

Det gis ikke medlemsrabatter på utleie, men vi har noen rabatterte priser til medlemmer som er nøkkelpersoner i idrettsgrupper som gjør en vesentlig frivillig innsats for klubben. Dette kan være styremedlemmer, ledere eller andre i gruppene. For disse er de rabatterte prisene følgende:

Døgnleie i helga eller på helligdager/røde dager Fredag til lørdag eller lørdag til søndag (ett døgn) – Kr. 3.000

Hel helg (fredag til søndag) eller to helligdager: Kr. 4.500

Møterom i kjelleren (uten kjøkken)

Døgnleie (hele uka): Kr. 1.000 pr. døgn

Tillegg for vask: kr. 450

Møterom med prosjektor

Hele huset (Møterom kjeller og hele 1. etasje)

Døgnleie (Fredag til lørdag og lørdag til søndag eller på andre helligdager/røde dager): Kr. 5.700 (med vask)

Fredag til søndag: Kr. 8.200 (inkl. vask)

Avbestilling/avlysning

Avbestilling av leie inntil 14 dager før skjer uten kostnad. Ved avbestilling senere enn 14 dager på forhånd betales 50% av leien.

Oppsett for møte

Våre egne lag og grupper

Grupper, lag og aktiviteter tilsluttet Haugerud IF bruker møterommet i kjelleren gratis hele uka. Vi kan også bruke møterom og kjøkken i 1. etasje gratis mandag til torsdag.

Begge deler forutsetter at man rydder helt etter seg, slik at rommet er klart til neste bruker. Om nødvendig må vi også dra over golvet med moppen, om det er blitt møkkete.

All bruk av klubbhuset, betalt eller gratis, skal være avtalt med Yvonne eller Dag og lagt inn i bestillingskalenderen. I kalenderen (lenken til høyre) ser du hvilke tider som er ledige og opptatt. Bruk kalenderen for å bestille rom.