Sesongen 2015: Seriekampene begynner å bli klare

Det nærmer seg seriestart, og nå begynner oppsettet for seriekamper å komme. Først ut er klassene fra senior ned til 13 år. Der er alle kamper satt opp. Sesongåpning på Haugerudbanen 13. april med A-laget vårt i aksjon. Om noen dager kommer terminlistene for 8-12 år. Her kan du finne lenker til avdelinger og kamper for Haugeruds lag.

Terminlistene for våre eldste lag ligger nå på nettet, dvs for A-laget, G2002 (begge lagene), G2002, J2002 og G2003 (det laget som skal spille ett år opp). 13-åringene skal spille 9er-fotball dette året, for første gang. Det vil si ni spillere på en halv bane.

Her er lenker til alle lagene våre (de som er satt opp med kamper i denne omgang):

Du kan laste ned terminliste for hvert av lagene til kalender på egen mobil!

Her er lenke til Haugerudbanen på fotball.no og til alle kampene som skal spilles hos oss. Lindeberg, Rilindja og Tveita skal ha sine hjemmekamper på Haugerudbanen i år, i tillegg til våre egne lag. Det betyr at vi får mange flere 11er-kamper enn tidligere, kamper som legger beslag på hele banen mange kvelder i uka.

Her er kalenderen for Haugerudbanen, den som inneholder alle treninger og kamper på ett og samme sted. Foreløpig har vi verken lagt inn treninger eller kamper fra 7. april. De blir lagt inn litt etter hvert de neste dagene.

Her er Oslo Fotballkrets sin Håndbok for 2015-sesongen, som gir svar på de fleste spørsmål som lagledere og trenere har.

Og her er Regelheftet for 2015 fra Fotballforbundet, som forklarer hvordan spillet skal foregå med ulike banestørrelser og i ulike aldersklasser.