Sjakkforeningen starter opp igjen så snart smittvernereglene tillater det

Haugerud sjakkforening starter opp igjen med aktiviteter i 2021 så snart smittevernreglene tillater det. Informasjon blir lagt ut her og på Facebook. Følg med, vi gleder oss til å kunne ønske gamle og nye spillere velkomne til spennende sjakkpartier i det nye året.

Sjakkforeningen møtes hver tirsdag på klubbhuset til Haugerud IF for trening og spilling.

Spillkvelder
Spillkvelder arrangeres på klubbhuset til Haugerud IF annenhver tirsdag fra kl 18:00 til 19:30. Første spillkveld i 2021 blir så snart det smitteverntiltakene åpner for at vi kan bruke klubbhuset til Haugerud IF.

Treningstider
Sjakktreningene arrangeres på klubbhuset til Haugerud IF de tirsdagene det ikke er spillkveld. Treningene er med sjakkinstruktør, og de fem første gangene etter oppstart i 2021 blir det nybegynnerkurs fra 1730 – 1800. De som har barn som ønsker å starte på sjakk, må gjerne ta kontakt allerede nå, så gir vi beskjed når nybegynnerkurset kan starte. Dette avhenger av smitteverntiltak og kan endre seg på kort varsel.

Flere spørsmål? Send e-post til: haugerudsjakk@gmail.com