Sponsormidler til Eliteserielaget fra A/S Norske Shell

Det er gledelig å meddele at Haugeruds eliteserielag har mottatt 10 000 kroner i sponsorstøtte fra A/S Norske Shell. Norske Shell har et stort fokus på helse og sunnhet, forteller Charlotte som jobber for Shell og hun tror dette er litt av grunnen til at selskapet velger å støtte Haugerud badminton.

Shell%20logo1.gifSelskapet ønsker at de ansatte er aktive på fritiden og at de forsøker å få andre med seg i en mer aktiv hverdag. Et seniorlag i den øverste divisjonen i norsk badminton kan skape blest om idretten, samtidig som det er motiverende for yngre utøvere at de har noe å strekke seg mot. Dette kan bidra til å beholde ungdommer i idrettsmiljøet.

I tillegg til midlene fra Norske Shell har elitelaget samlet inn 10 000 fra Hanjin Shipping og 5000 fra ColliCare Logistics. I tillegg har GodBit Sushi sponset deler av trykkingen av reklame på lagets t-skjorter. Laget setter stor pris på all støtte og lover å fighte så godt vi kan i sluttspillet!