Støtt oss når du spiller hos Norsk tipping

Vi oppfordrer deg til å støtte oss i HAUGERUD IDRETTSFORENING!

Vil du gi din støtte til Haugerud idrettsforening hver gang du spiller hos Norsk tipping.
Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som registrert spiller kan velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker.
Lagnavn: Haugerud IF
Organisasjonsnummer: 974 242 613180x500stottossme5.jpg
velge ett lag eller én forening som du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker.
Vi oppfordrer deg til å støtte oss!
Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine – Lotto, Tipping og Joker for eksempel – og samtidig gi noe mer til det laget eller den foreningen du selv ønsker å støtte. Dette er nå mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5 % av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax).
Merk at Grasrotandelen ikke på noen måte går ut over innsatsen eller premien din – du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Du trenger Norsk Tipping Spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Spillerkort får du kjøpt hos kommisjonær, eller du kan bestille det på norsk-tipping.no.

Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen og støtte Haugerud IF.

Hos kommisjonæren:Ta med org. nr 974 242 613
og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings kommisjonærer.

Klikk her – og print ut strekkoden
som du tar med og gir til kommisjonæren neste gang du tipper!

Send SMS:GRASROTANDELEN 974242613 TIL 2020
(tjenesten er gratis)

Internett:Gå til grasrotandelen.no eller
norsk-tipping.no og foreta tilknytningen der.

Her vil du også kunne følge med på hvor mye Grasrotandelene genererer for Haugerud IF!
Takk for at du støtter Haugerud IF via Grasrotandelen!
grasrotandelstrekko5.png

Trykk her for å få en strekkode å skrive ut