Oppdaterte priser på medlemskap

Vi har spennende nyheter å dele med dere!

Mens mange andre sportsklubber over hele byen har valgt å øke medlemsprisene, er vi stolte av å annonsere at vi tar en annen vei.

Vi setter nemlig prisen ned!

Vi forstår viktigheten av å tilby en prisstruktur som gjør det enklere for alle å delta og nyte tennis på våre anlegg.

Derfor har vi jobbet hardt for å finne måter å gjøre medlemskapet enda mer tilgjengelig og rimelig for dere alle.

Dette er ikke bare en prisendring; det er en forpliktelse fra oss til dere, våre dedikerte medlemmer.

Vi ønsker å vise vår takknemlighet for støtten og engasjementet deres ved å gjøre tennis enda mer tilgjengelig for alle.

Vi håper denne prisendringen gjør det enda mer fristende for dere å melde seg inn eller å fortsette å være en del av vårt tennisfellesskap.

Vi ser frem til å se dere på banen!

Med sportslige hilsener,

Haugerud Tennis