Tilflyten av poeng og mål fortsatte mot Ajer

I helga var det ny runde i 1.div øst menn, hvor vi hadde besøk fra Hamar i form av Ajer. Her følger coachens ord om begivenhetene, og en lenke til noen høydepunkter type video.

Søndag klokken 6 i hallen er ett uvant kamptidspunkt.
Uvant å ikke kunne feire seieren på haugerud vis i garderoben etter match, men men.

Idag var det Ajer som står på motsatt Banehalvdel. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive om matchen ettersom vi kjører over Ajer fra start til slutt. Er så imponert over gutta som nok engang leverer en maks proff match over hele linja.

Michael kulern
Michael har god tid til å eksempelvis studere handskene nærmere

gamlekara
Kaffekoppkameratene er på rene geriatrikerkonferansen på tribunen, og slenger mer med leppa en de to gamle balkongkara i Muppet show

Tror de kommende matchene blir noe verre motstand en disse 5 første men vi tar hvertfall med oss en god følelse inn dit. Førstkommende onsdag er det treningsmatch mot elitemotstand igjen, da er det Grei på motsatt side.

Hiffen som å se Rosenborg

(/webbis anmerkning/: Rosenborg liksom? WTF!…)