To sommeravslutninger iår

Iår var det både klubbmesterskap 5. juni og uformell doubleturnering 12. juni. Her gjør spillerne i doubleturneringen seg klare til ny runde.

I klubbmesterskapet var det mange harde kamper med gruppespill og sluttspill. Det var Kim som til slutt trakk det lengste strå.

I doubleturneringen var det litt mindre alvor. Her ble det spilt 6 runder til 15 poeng med ny doublepartner for hver kamp. Etter innsatsen så disket Tore opp med varme pølser, kaffe og annet drikke, mens foreldrene sørget for et rikelig kakebord. Noen kunne ikke dy seg, men måtte spille et par ekstra runder etter maten! Det lover bra for neste sesong!

Se flere bilder i bildegalleriet under katalogen Bilder 1. Alle bilder har navn “Avslutning 2010”.