Tre aktive idrettsuker på Haugerud/Trosterud

Det gjenstår tre uker av skoleferien. Disse tre ukene er fylt med aktiviteter for barn, unge og voksne her i nærmiljøet. Alle er gratis. Noen krever påmelding, andre ikke. Bli med!

Her er sommerprogrammet dag for dag resten av skoleferien. Der hvor det kreves påmelding, finner du lenke.

De tre siste ukene av skoleferien finner du mange godbiter i Haugerud IFs sommerprogram. For barn og unge, men også noe for voksne:

Allidrettsuka, 14. – 18. august. For barn 6-12 år. Du får prøve 8-9 av idrettene som Haugerud IF og Norsk Judo og Jiujitsu Klubb har.

Badmintoncamp, 31. juli – 4. august. For barn og ungdom 7-14 år. Både nybegynnere og litt øvet. Fem dager med trening, konkurranser og idrettslek.

Tenniskurs, 11. – 13. august og 18. – 20. august. Tre kurs hver helg; for barn, ungdom og voksne.

Fotballskole, 7. – 11. august. For barn 6- 12 år. Fem dager med fotballtrening, kamper og lek.

Utesjakk, 29. og 30. juli. Åpent for å spille og lære ved Haugerudsenteret. Alle aldre.

Basketcamp, 7. – 12. august (unntatt fredagen). To grupper; 6-11 år og 12-16 år. Fem dager med trening, lek og konkurranser.

Badmintontrening for barn, ungdom og voksne. På kveldene hver mandag, onsdag og fredag hele skoleferien.

Judotrening i regi av Norsk Judo og Jiujitsu Klubb. I klubbens lokaler på baksida av ungdomsskolen.

Camp Haugerud – på Langøyene. For barn og unge, 10-13 år. Bare 20 plasser. Tur til Langøyene. Overnatting i telt (du kan låne utstyr). Bading, volleyball, kortspill, badminton, frisbee. Alle måltider i det fri.

Åpen baskethall, hver tirsdag og torsdag kveld i skoleferien. For 12 år og oppover.

Fotballturnering og grillfest, 10. august. For ungdom.

Dansekurs, 14. – 17. august. Barnedans, jazzdans, hiphop, K-pop og aerobic/dance workout.

Tur til Göteborg og Liseberg, 19. – 20. august. Buss og overnatting på hotell. For ungdom.

Alle aktiviteter er gratis. De fleste foregår i idrettsparken på Haugerud, der ikke annet er angitt.

Mer informasjon om tider, aktivitetene og påmelding: