Treningstider og spillkvelder

Sjakkforeningen møtes hver tirsdag på klubbhuset til Haugerud IF for trening og spilling.

Spillkvelder
Spillkvelder arrangeres på klubbhuset til Haugerud IF hver tirsdag fra kl 18.00 til 19.30. Første spillkveld høsten 2022 blir 30. august. Arne-Birger Lund fra Ungdommens sjakkforbund er dyktig instruktør og veileder.

Kurs for nybegynnere

Om det er noen som er helt ferske, men likevel har lyst å starte med sjakk, så arrangerer vi nybegynnerkurs høsten 2022. Oppstart tirsdag 30. august kl. 17.30-18.00. Fem tirsdager i alt: framover: 6. september, 13. september, 20. september og 27. september, samme tidspunkt hver gang. Sted: Haugerud IFs klubbhus, bak ungdomsskolen på Haugerud. Er du interessert, send påmelding på mail til haugerudsjakk@gmail.com.