Veteranmesterskap til Haugerud

Berit Thyness gikk til topps i alle tre kategorier i Veteranmesterskapet i Kolvereid 15-17 mars. Samtidig fikk Bengt Jonsson en bronsemedalje i herresingle V3. Haugerudspillerne skryter av arrangementet som var flott gjennomført av Kolvereid badmintonklubb.

Berit vant gull i både single V1, double V1 og mixed double V2  uten å avgi sett.  Helgens mestvinnende! Berit sier at spesielt miksen var moro, da denne seiren kom veldig uventet. Spilte med Pål Hjermstad fra Hamar og vi spilte på vårt beste i finalen som gikk mot Sissel Walderhaug Schmidt/Lars Vallentin, Ålesund BK.

Blant herrene var Bengt Jonsson best med bronsemedalje i HSV3.

Det var et flott arrangement av Kolvereid badmintonklubb. Hele lokalbefolkningen bidro med skyss til og fra flyplassen etc. Banketten var suveren. God mat og et korps som spilte dansemusikk til langt på natt. Veldig bra!