Volleyball

Etter at du har meldt deg inn vil du få invitasjon til vår Spond gruppe der du vil finne all informasjon om våre treninger og kamper.

Haugerud Volleyball startet opp i september 2021 og siden den gang har interessen økt. Vi ønsker å fortsette å utvikle laget og ønsker å få til dame- og herrelag.

Våre treninger ledes av Victoria Baez og Krzystof Rogatka.

Silje Baez Kronstad er organisasjonsansvarlig og kontaktperson for volleyballgruppen.

Ønsker du å komme på en gratis prøvetrening, tar du kontakt med lagansvarlig Silje.

Treningstid:

Søndager kl. 19.00 – 20.30.

Møt opp noen minutter før slik at du er ferdig skiftet til klokka 19.

Noen søndager kolliderer volleyballtidene med håndball- eller innebandykamper i hallen og treningene må da avlyses, siden seriekamper alltid har førsteprioritet i idrettshallene i Oslo (dette styres fra kretsen, ikke av oss i klubben).

Sted:

Haugerudhallen, den høyre inngangen når man står og ser mot inngangene. Ytterdøra kan være låst på søndagene for å unngå renn i korridorene. I så fall kommer vi ut og sjekker om noen venter utenfor på starten av hver treningsøkt.

Utstyr:

Alle må ha en form for innesko. Bruk gjerne lett treningstøy, det blir varmt i hallen, og en drikkeflaske har de fleste med seg.

Anbefaler også bruk av knebeskyttere tilpasset volleyball.

Hvem?

Åpent nivå, men det er fordel at du har spilt noe volleyball tidligere. Aldersgrense: 16 år.

Etter hvert kan det bli aktuelt å starte et eget tilbud for barn under 16 år, men i første omgang er dette et tilbud til voksne.

Vi har også to mix-lag i bedriftsligaen sesongen 2023/24, for medlemsskap med ligaspill, ta kontakt med lagansvarlig Silje.

Opplegg:

Det blir organisert treninger i regi av Victoria Baez og og Krzystof Rogatka. Det vil være spilløvelser og teknikktrening, samt spilling. Vi legger opp til trening på en eller flere baner utfra antall som møter fra gang til gang.

Hva koster det?

Medlemskontingent til Haugerud IF er 300 kr per kalenderår år, og volleyballavgiften er 300 kr per kalenderår , totalt 600 kr per kalenderår.

De som spiller i bedriftsligaen, betaler 600 kr per semester, pluss 300 kr i medlemskontingent til Haugerud IF, totalt 1500 kr per kalenderår.

Kontaktperson:

Silje Baez Kronstad