Haugerud IF: Nye hjemmesider og sterk medlemsvekst

Velkommen til Haugerud IFs nye hjemmesider. Her kan du alltid finne informasjon om klubben og våre aktiviteter. Vi åpner sidene med en hyggelig nyhet: HIF har økt medlemstallet med nesten 20 prosent på ett år!

hif-rollup-verdiord-1500pDet er flunkende nye hjemmesider for Haugerud IF som du har kommet til. Etter fire-fem år med de forrige sidene følte vi behov for å stå fram i ny drakt. Viktigst er det imidlertid at programvaren er helt up-to-date. Det betyr f.eks. at sidene skal fungere like bra på mobil og pad som på en stor PC-skjerm.

Den første nyheten nå på åpningsdagen er av det aller hyggeligste slaget. Siden forrige årsskifte har klubben økt medlemstallet med 18,7 prosent, fra 745 i årsmelding for 2015 til 885 som opptelling pr. 1.1.2016 viste. Dette betyr at vi har fått mange flere i fysisk aktivitet i nærområdet vårt.

Det nye taller viser også at klubben er godt på vei mot det hårete målet vi har definert i utviklingsplanen fram til jubileumsåret 2020. Vi skal feire 50-årsjubileum med 1.200 navn i medlemsregisteret. Det blir ikke enkelt, men det er heller ikke umulig. Særlig når vi fikk en så god start i 2016.

Vil du støtte Haugerud IF, – nærmiljøets eget idrettslag?

Da kan du bli støttemedlem og du kan gi din grasrotandel til klubben.

Vi har valgt oss denne visjonen: HIF – setter hele nærmiljøet i bevegelse. Det kan du bidra til!

De nye hjemmesidene er først og fremst informasjonssider. Vi skal legge mye arbeid i at interesserte skal finne svar på spørsmål om klubben ved å besøke sidene. Vi håper at det nye designet også skal gjøre det enkelt å lete seg fram til det du trenger.

Nyhetsformidling fra klubben skjer mer og mer via Facebook og sms. Det er enklere å jobbe med, og det går raskere å komme ut med nyheter. Men vi trenger ikke velge enten-eller. Kombinasjonen hjemmesider, Facebook, sms og e-post er det aller mest effektive.

Velkommen! Ta deg gjerne en rundtur gjennom menyene.