Innmelding innebandy

Innmelding Haugerud IF Innebandy

• For å bli medlem i Haugerud Innebandy fyller du ut i boksene nedenfor. Når du har fylt ut, klikker du på "Send inn". Jeg bekrefter med dette at jeg/mitt barn vil bli medlem i Haugerud Innebandy. Feltene som er merket med stjerne (*), MÅ fylles inn. Fyll gjerne inn alle felter. Det gjør det lettere for oss å kunne informere medlemmer og foresatte. Spillere fra 18 år og oppover kan bare skrive X der hvor det blir bedt om opplysninger om foresatte på slutten av skjemaet. Ja, vi har lest informasjonen om hva medlemskap i Haugerud Innebandy betyr og er innforstått med at kontingenten på 300 kroner pr. år og innebandyavgiften må betales i rett tid for at barnet/jeg skal kunne spille kamper og trene. Jeg bekrefter at opplysningene som jeg oppgir her, kan registreres i klubbens og idrettens registre.
  • Haugerud IF er helt avhengig av frivillig innsats for å kunne gi et idrettstilbud. Og vi trenger alltid flere hender til å hjelpe oss, særlig nå som vi vokser raskt. Hva kan du bidra med? Her kan du se hvilke oppgaver som klubben har: https://haugerudif.no/den-storste-menyen/ (lim inn adressen i nettleseren)
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.