Snart er det tid for Sommerprogrammet 2021!

Vi gjentar suksessen fra i fjor! Hele sommeren 2021 blir det tilbud om idrett, trim og sosiale aktiviteter på Trosterud og Haugerud. På hjemmesida vil vi fortløpende legge ut informasjon om hva du kan være med på - når sommeren nærmer seg.

Sommeraktiviteten vil pågå hele skoleferien, fra uke 25 til og med uke 32 med ulikt aktivitetsnivå hver uke. Det vil si at vi starter mandag 21. juni og setter punktum søndag 15. august. Den siste uka vil det bli aktivitetsuke med alle idrettstilbudene som Haugerud IF har å by på.

De sju første ukene blir det slik som i fjor: Noen korte aktiviteter, noen som går hele dagen og noen som mange dager. Det blir tilbud som er på en fast dag gjennom hele uka og tilbud som bare er enkeltdager. Alle aktiviteter er åpne for alle, men vi vil naturlig nok lage ulike tilbud tilpasset barn, ungdom og også voksne. Alle aktiviteter blir gratis, og deltakerne får stort sett låne utstyr som trengs utover vanlig fritids- eller treningstøy.

Aktivitetene vil bli ledet av klubbens egne instruktører, noen innleide ressurspersoner og mange lokale ungdommer som vil ha det som sommerjobb.

Sommerjobb for ungdom

I år som i fjor skal vi også ha ungdommer i sommerjobb. Vi vet enda ikke hvor mange jobber vi klarer å tilby, men vi vil fortløpende legge ut utlysninger på hjemmesidene. Vi vil prioritere ungdommer som har fullført Unge leder kursene, men også andre ungdommer som har en tilknytning til klubben. Har du aldri søkt jobb før, og du ønsker hjelp til CV og jobbsøknad kan du ta kontakt med H2 på Haugerudsenteret for å melde deg på jobbsøkerkurs for ungdom.

Her kan du se mer om sommerjobb i Haugerud IF. Informasjon blir lagt ut etter hvert som det blir klart.

Om du har noen spørsmål angående sommerprogrammet kan du ta kontakt med daglig leder, Thor Olav Tvedt Delgado-Rodriguez på tlf: 91008666 e-post: daglig@haugerudif.no

Sees til sommeren!