Frivillig

Haugerud IF vokser og utvikler seg - takket være mange frivillige som bruker av sin tid og sitt engasjement for klubben, uten betaling. Men vi trenger flere og har plass til flere. Her finner du mer informasjon om hva det vil si å være frivillig i Haugerud IF. Du finner også et skjema der du kan melde din interesse for å bidra. Se menyen til høyre.

Bli med på å skape den gode landsbyen på Haugerud og Trosterud!

I et idrettslag som vårt er det behov for mange slags medhjelpere; fra dem som kan gjøre en liten innsats en enkelt gang til dem som tar på seg større oppgaver og holder på lenge. Det er du selv som bestemmer hva og hvor mye du kan bidra med.

Her er det vi har kalt “Den korteste menyen”. Det er en veldig enkel oversikt over arbeidsområder i klubben hvor vi trenger frivillige medhjelpere. Vil du vite mer, kan du klikke på kulepunktene eller du kan finne de lengre menyene i kolonnen til høyre.

DEN KORTESTE MENYEN

Om du allerede har funnet noe som interesserer, kan du fylle ut skjemaet nedenfor og klikke på “Send”. Da tar vi kontakt med deg.

Jeg er interessert i å bidra i Haugerud IF!

• Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.