Utmerkelser og æresbevisninger

Haugerud IF har i dag 18 registrerte æresmedlemmer. Dette er, i alfabetisk rekkefølge: Eva Bakke, Rolf Eriksen, Olay Eriksrud (død), Tore Granerud (død), Harald Hagen, Erling Heen, Karl M. Hellnes, Sidsel Karlsson (død), Jan-Erik Larsen, Per Kristian Løken, Knut Marring, Laila Masterud (død), Hege Ramnæs, Tore Stenslie, Knut Sælid, Bjørn Sørum (død), Gerda Torvildsen, Roy Erik Yssen.

Klubben ble i 2016 tildelt prisen som «Årets idrettslag» i Oslo, utnevnt av Oslo kommune Bymiljøetaten i samarbeid med Oslo idrettskrets. Prisen, en plakett og 15.000 kroner, ble overrakt klubben under en seremoni i Oslo rådhus i april 2016 med ordfører Marianne Borgen som vertskap.

Du kan lese mer om utmerkelsen her.

To representanter fra Haugerud IF har blitt kåret til Årets idrettsleder i Groruddalen: Tore Granerud fra badmintongruppa (2005) og Dag Endal, styreleder og leder for fotballgruppa (2015).

Dag Endal & Tore Granerud

Artikkel om overrekkelsen i 2015 kan du lese her.

Dette er en utmerkelse som Akers Avis Groruddalen står bak.